Monday, December 29, 2008

Bastard Bastard! Bastard Yahudi!


Assalaamualaikum w.b.t

Sesungguhnya Yahudi itu tidak kan berhenti memerangi Islam sehingga Islam tunduk padanya. Serangan tentera Israel di Semenanjung Gaza yang terbaru ini benar-benar menunjukkan kezaliman dan keangkuhan mereka. Dalam siri-siri serangan tersebut lebih kurang 400 penduduk Gaza yang terdiri daripada kanak-kanak, kaum wanita dan juga warga emas telah terbunuh,manakala lebih 2000 orang telah cedera, begitulah apa yang dilaporkan pasukan perubatan Gaza.

Sedar dan bangkitlah kaum muslimin, yang terbunuh itu saudara kita, sahabat-sahabat kita, adik-beradik kita. Sebagai umat islam di Malaysia, mungkin kita tidak membantu secara terus, tapi marilah kita membantu mereka dengan menggunakan senjata yang terkuat umat Islam...Doa. Marilah kita sama-sama mendoakan keselamatan saudara kita di sana dan juga kekuatan untuk para Muajahideen di sana. Doakan juga semoga Allah memberi kelemahan dan kegentaran kepada tentera Yahudi laknatullah...sasarkanlah peluru mereka daripada terkena kaum muslimin..




Bagi pimpinan-pimpinan parti politik, NGO, Mahasiswa dan badan-badan berkuasa yang lain, lancarkanlah Demonstrasi dan juga perhimpunan bagi mengutuk dan membantah serangan yang tidak berperi kemanusiaan itu. Desaklah Kedutaan US supaya bertindak memberhentikan serangan yang dilakukan oleh sekutu Anjing dan Babi itu..Semoga dengan Demonstrasi itu, ia dapat mendedahkan kepada masyarakat Malaysia dengan kezaliman israel terhadap umat islam di Pelestin dan juga semoga ia akan menimbulkan rasa kesedaran untuk mempertahankan Islam dan umatnya walau di mana jua sekalipun.



Bangkitlah Umat Islam...!!!

No comments: